Қыздар педагогикалық университетіне – 80 жыл! Халық пен халықты, адам мен адамды теңестіретін нәрсе — білім
Қыздар университеті – еліміздің жоғары оқу орындары арасында өзіндік дара орны бар білім ордаларының бірі. Орта Азия аймағында осындай оқу орны жоқ. Әлемде де саусақпен санарлықтай. Мен осы жоғары оқу орынынан 2011 жылы физика пәні мұғалімі мамандығын оқып шыңдалып шықтым. Білім алсаң жасыңнан, Қыдыр кетпес қасыңнан деген қазақ халқында жақсы айтылған сөз бар. Қазақ халқы үшін де қоғамның да, жеке тұлғаның да мәдениетінің өлшемі болып саналатын, әрі рухани дамудың бірден-бір тетігі, бүкіл құндылықтың бастау көзі – тіл.
Сондықтан тілді сақтау – елдікті сақтау, тілді сақтау – ұлтты сақтау деген ұғыммен барабар. Олай болса, еліміздің жаһанданудың жойқын сынынан сүрінбей өтуінің, ғаламданудың ғаламат екпініне төтеп беруінің де жолын білім беру жүйесіндегі тілді оқыту мәселелерімен тығыз сабақтастықта қарастыру қажет. Бұл міндетті жүзеге асырудың басты шарты – отандық білім беру жүйесінде бүгінгі оқушылардың, болашақ ел иелерінің елжандылық рухын шыңдау, аталар аманатына адал болуға баулу, бәсекелестікке бейімділіктерін қалыптастыру, интеллектуалдық әлеуетін арттыру.
Жаңартылған білім беру бағдарламасында білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігі көрсетілген. Биыл жаңартылған білім беру мазмұнымен қамтылған балалардың үлесін 100 пайызға жеткізу жоспарланған. Осы орайда озық елдердің үздік тәжірибелерін негізге ала отырып, балаларға заман талаптарына сай білім беріп, саналы, ой-өрісі кең азамат етіп тәрбиелеуді мақсат ететін жаңа бағдарламаның ұтымды тұстары да бар дейтін болсақ, кемшіліктері де қаперде тұр.
Осы орайда мен өз сабақтарымда білім алушы оқушыларма физика сабағындағы білім беру кезінде жаңа технологиялық әдістермен сабағымды жүргіземін. Оқыту әдістерін оқу тәсілдерімен шатастыруға, немесе әдістерді тәсілдердің қосындысы, болмаса жиынтығы деуге болмайды. Бұл долбарлау оқыту әдісінің өзіндік сапасын жойып, әдістердің өз алдына дидактикалық категория екендігін жоққа шығару болар еді.
Сәуле Исатаевна СУТИБАЕВА,
№ 147 гимназия директорының тәрбие
жұмысы жөніндегі орынбасары, физика
пәнінің мұғалімі, 2011 жылғы түлек,
Алматы қаласы, Алмалы ауданы