TikTok Қазақстанда TikTok For Business платформасын таныстырды

TikTok қысқа бейнероликтерді қарауға және жасауға арналған жетекші платформа қазақстандық аудиторияға брендтердің шығармашылық әлеуетін аша отырып және маркетингке қатысты көзқарасты қайта қарастыра отырып, бизнес міндеттерін тиімді шешуге көмектесетін TikTok For Business алаңын ұсынды, – деп хабарлайды осы шараны ұйымдастырушылардың баспасөз қызметі.

TikTok – бұл бүкіл әлем бойынша миллиардтан астам адам пайдаланатын шығармашылық және өзін-өзі көрсету, ойын-сауық және жаңалықтарға арналған бейне платформа. Қазақстандағы TikTok әртүрлі қызығушылықтары мен әуестенулері бар әр түрлі жастағы, кәсіптер мен мамандықтардағы адамдардың жанды, бірегей және көп қырлы қауымдастығын біріктіреді. Мұнда заманауи үрдістер елдің дәстүрлері мен бай мәдениетімен қатар үйлесімді өмір сүреді. 2022 жылы Қазақстандағы TikTok мынадай негізгі бағыттар бойынша бірқатар стратегиялық күш-жігер жұмсайды:

Контент авторларының жергілікті қоғамдастығын қолдау: TikTok Қазақстандағы платформа креаторларын біріктіру және оқыту үшін дарындарды дамыту бағдарламасын іске қосты. Қызықты және сапалы бейнелер жасайтын контент авторлары қоғамдастықтың сүйіспеншілігін ғана емес, сонымен қатар брендтер тарапынан ынтымақтасу қызығушылығына ие бола алады.

Платформадағы контенттің алуан түрлілігін ынталандыратын әлеуметтік маңызы бар, танымдық және мәдени бастамаларды құру. Мәселен, мамыр айында платформа ҚР Білім және ғылым министрлігінің қолдауымен #ТикТокҚазақстандаҮйрен жобасын іске қосты, ол қазірдің өзінде аудитория арасында танымал болды және танымдық бейнероликтердің 35 миллионнан астам қаралымын жинады.

TikTok for Business-тің белсенді дамуы. Қазақстандағы бизнестің платформаға деген үлкен қызығушылығын көріп, TikTok жергілікті компанияларға креативті және тиімді жарнама форматтары мен құралдарын меңгеруге көмектесе отырып, олармен белсенді жұмыс істей бастайды. Атап айтқанда, Қазақстанда IT-индустрия мен электрондық коммерцияның белсенді дамуын ескере отырып, TikTok For Business осы индустриялардың бизнесімен ынтымақтастықты нығайтуды жоспарлап отыр.

TikTok for Business ірі халықаралық және жергілікті компаниялардан бастап шағын және орта бизнеске дейін; FMCG және бьюти-индустриядан бастап электрондық коммерция мен бейне ойын әзірлеушілерге дейін кез келген ауқымдағы және саладағы бизнесті ілгерілетудің тиімді құралдарын ұсынады. – TikTok for Business платформасының бір ерекшелігі – бұл бизнеске жарнамалық хабарламаларды аудиторияға жеткізумен ғана шектеліп қоймайды: пайдаланушылармен бір тілде сөйлесу арқылы брендтер олардың сенімі мен сүйіспеншілігіне ие бола алады.

Біз бизнеске олардың міндеттерін барынша тиімді шешуге мүмкіндік беретін шешімдерді табуға көмектесеміз. TikTok for Business құралдарының кең жиынтығы кез-келген мақсатқа қол жеткізуге мүмкіндік береді: жаңа өнімді нарыққа шығарудан бастап сатылымды арттыруға дейін. Біз қазақстандық компанияларға TikTok мүмкіндіктерін ашуға және бізбен серіктестікте өз бизнесінің көрсеткіштерін арттыруға көмектескіміз келеді», – деп атап кетті Global Business Solutions, Шығыс Еуропадағы TikTok Бас директоры Анастасия Панина.

TikTok жарнамаға қатысты көзқарасты өзгертеді. TikTok For Business арқасында компаниялар жарнамаға деген көзқарасын қайта қарастыруда. Мұнда брендтер қоғамдастықтың бірдей мүшелері болып табылады. Пайдаланушылар дәстүрлі жарнамадан шаршады және үрдістерді ұстанатын, шығаратын және эксперимент жасаудан, шынайы және ерекше болудан қорықпайтын компанияларды бағалайды. Сондықтан TikTok for Business платформасының ұраны  ‘Don’t make ads, make TikToks’.

Зерттеулер бұл тәсілдің тиімділігін дәлелдейді: пайдаланушылардың 70% – дан астамы TikTok брендтік интеграциясын шығармашылық және жалықтырмайтын деп бағалайды*. Бизнес өз міндеттерін табысты шешуі үшін, TikTok For Business командасы және Қазақстандағы платформаның ресми реселлері Httpool агенттігі үнемі кеңес беріп, өз сараптамаларын брендтермен бөлісіп, оларға креативті тұжырымдамалар мен олардың мақсатты аудиториясымен түйісудің ең лайықты нүктесін таңдауға көмектеседі.

*Дереккөзі: Kantar зерттеуі, Ad performance Study, желтоқсан 2020 Бизнес TikTok-ты қалай қолдана алады. TikTok-та компаниялар өздерінің сторителлингінде брендинг пен перфомансты біріктіре отырып, үйлесімді контент жасай алады. Мұнда брендтер өз оқиғаларын үйлесімді түрде айтады және платформаның қоғамдастығы арасында өздері туралы білімді арттырады, сонымен қатар пайдаланушыларды оңай өлшеуге болатын әрекеттерге шабыттандырады және сатып алу жолын мүмкіндігінше қарапайым және ыңғайлы етеді. 

Брендтер платформаның толыққанды авторлары болады. Кез-келген бюджеті бар бизнес үшін қол жетімді әдістердің бірі-өз аккаунтын құру және дамыту. Өзекті контентті жасайтын брендтер үрдістерді өздері жасайды немесе оларды бақылап отырады, танымал дыбыстар мен қызықты суреттерді қолданады және, әрине, көрермендердің көңіл-күйін көтереді, көрермендердің сүйіспеншілігі мен жазылымдардың үйлесімді өсуіне ие болады. Имидждік міндеттерді шешу: қамтуды ұлғайту және назар аудару.

TikTok For Business компанияның басымдықтарын ескере отырып, бренд туралы білімді арттыруға арналған құралдарды ұсынады. Бренд TopView премиум бейне жарнамалары арқылы кепілдендірілген жарнамалық қаралымдарға ие бола алады. Немесе жарнамалық роликтерді ұсыныс жолына In-Feed Ads көмегімен үйлесімді және білдірмей қосып, пайдаланушыны тауарды сатып алуға болатын брендтің парақшаларына бағыттай алады. 

Контент авторларымен ынтымақтастық. TikTok авторларымен бірлесе отырып, брендтер өз науқандарын одан да тиімді және кең аудитория үшін тартымды етеді. Брендтер Spark Ads құралының көмегімен жарнамалық науқанға қатысқан креаторлардың роликтерін үйлесімді түрде танымал етуге және TikTok Creator Marketplace платформасында ынтымақтастық жасау үшін ең қолайлы авторларды таба алады.

Аудиторияны тарту. TikTok-та брендпен өзара әрекеттесудің ерекше белсенді тәжірибесін жасауға көмектесетін жарнамалық науқандарды жасауға болады. Бизнес нарықта баламасы жоқ және челлендждерді танымал контент авторларымен бірге жасалған коллаборациялармен және 2D немесе 3D форматтағы брендтелген әсерлермен толықтыратын Branded Hashtag Challenge шешімін белсенді қолданады. Қосымшада ыңғайлы шоппинг және сатып алудың оңай жолы.

TikTok-та имидждік мәселелерді шешу және аудиторияны тарту ғана емес, сонымен қатар сатылымды арттыру да оңай. Платформада 13 миллиардтан астам қаралым жинаған танымал #TikTokMadeMeBuyIt хэштегі бар: хэштег бойынша, әлемнің түкпір-түкпірінен келген пайдаланушылар TikTok-тан тауып алған өздерінің сатып алуларымен және ұсыныстарымен бөлісед. Collection Ads құралының арқасында брендтер қолданушыларды видеодағы азық-түлік карталарының, жедел витринаның немесе тауар бетінің есебінен бренд өнімдерімен үздіксіз таныстыра алады және сатып алуға барынша қарапайым және жылдам өтуді қамтамасыз ете алады.

TikTok-тың Лидогенерация және Динамикалық бейне жарнамасы (DSA) сияқты құралдардың арқасында компаниялар клиенттік базаны кеңейте алады, конверсияны арттыра алады және сайтта немесе бренд қосымшасында қызығушылық танытқандарға қолайлы тауарларды көрсете алады. TikTok туралы.TikTok-бұл қысқа бейнелер жасауға арналған жетекші қосымша. Біздің мақсатымыз-адамдарды шығармашылыққа шабыттандыру және оларға қуаныш әкелу.

Понравился пост? Расскажи об этом своим друзьям!
Загрузка...

Добавить комментарий