Ағылшын тілін оқытудың интерактивті әдістері (Interactive methods of teaching english)

Қазіргі заман әрбір адамнан шет тілдерін білуді талап етеді, ал ағылшын тілі халықаралық қарым-қатынас тілі ретінде маңызды рөл атқарады. Ауыл мектебінде, ресурстар мен технологияларға қол жеткізу шектеулі болуы мүмкін, сондықтан ағылшын тілі мұғалімінің міндеті ерекше күрделі әрі жауапты. Оқушыларға негізгі грамматикалық және лексикалық білімді меңгерту ғана емес, сонымен қатар тілді үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру, алған білімдерін тәжірибеде қолдануға үйрету қажет. Өз жұмысымда интерактивті оқыту әдістерін қолдануға тырысамын, бұл ағылшын тілі сабақтарын қызықты, динамикалы және ең бастысы, тиімді етуге мүмкіндік береді.

Негізгі әдістер мен тәсілдер. Ойын технологияларын пайдалану:  Ойындар – оқушыларды оқу процесіне тартудың, тілдік кедергілерді жоюдың және сабақта жағымды атмосфера құрудың тамаша тәсілі. Грамматикалық құрылымдарды жаттықтыруға, сөздік қорын кеңейтуге және коммуникативтік дағдыларды дамытуға мүмкіндік беретін әртүрлі ойындарды, мысалы, рөлдік ойындарды, сөзжұмбақтарды, викториналарды пайдаланамын. Мысалы, «Саяхат» рөлдік ойынында оқушылар туристер, гидтер, қонақ үй қызметкерлері рөлінде болып, ағылшын тілін қарым-қатынас жасау және әртүрлі мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.

Топтық және жұптық жұмыс: топтық және жұптық жұмыс ынтымақтастық, білім алмасу және өзара қолдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Оқушылар топтарда немесе жұптарда орындайтын мәтіндерді талқылау, диалогтар құру, презентациялар дайындау сияқты тапсырмаларды жиі пайдаланамын. Бұл оларға тілді нақты коммуникативтік жағдайларда тәжірибеден өткізуге, бір-бірін тыңдауға және түсінуге үйренуге мүмкіндік береді.

Ақпараттық технологияларды интеграциялау: цифрлық технологиялар ғасырында интерактивті тақталарды, онлайн-платформаларды және білім беру қосымшаларын пайдалану ағылшын тілі сабағының ажырамас бөлігіне айналады. Презентациялар дайындау, бейнематериалдарды көру, аудиожазбаларды тыңдау, интерактивті тесттер мен сауалнамалар жүргізу үшін онлайн-ресурстарды белсенді пайдаланамын. Бұл сабақты оқушылар үшін көрнекі, динамикалы және қызықты етуге мүмкіндік береді.

Аутентикалық материалдар: аутентикалық материалдарды пайдалану, мысалы, ағылшын тіліндегі фильмдерден, әндерден, журналдардан, мақалалардан үзінділер оқушыларды күнделікті өмірде қолданылатын нақты тілмен таныстыруға мүмкіндік береді. Оқушылардың қызығушылықтары мен білім деңгейіне сәйкес келетін материалдарды таңдаймын және оларды тыңдау, оқу және сөйлеу дағдыларын дамыту үшін пайдаланамын.

Жобалық қызмет: жобалық қызмет – оқушыларда дербестік, шығармашылық және зерттеу дағдыларын дамытудың тиімді тәсілі. Оқушыларға ағылшын тілінде сөйлейтін елдер туралы презентациялар жасау, мектеп газетіне ағылшын тілінде мақалалар жазу, тақырыптық кештер ұйымдастыру сияқты әртүрлі жобалармен жұмыс істеуді ұсынамын, бұл оларға алған білімдерін тәжірибеде қолдануға және шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.

Тәжірибеден мысалдар: 7-сыныптардағы ағылшын тілі сабақтарында біз интерактивті ойындар мен тапсырмалар жасау үшін wordwall.net онлайн платформасын жиі пайдаланамыз. Оқушылар сәйкестендіру, бос орындарды толтыру, сөзжұмбақтар құру сияқты тапсырмаларды қуана орындайды, бұл оларға грамматикалық ережелерді ойын түрінде меңгеруге және сөздік қорын кеңейтуге мүмкіндік береді. 9-сыныптарда «Ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің атақты адамдары» жобасымен жұмыс істейміз. Оқушылар өздеріне қызықты тұлғаларды таңдап, олардың өмірбаянын зерттейді, презентациялар дайындайды және сынып алдында баяндамалар жасайды. Бұл оларға зерттеу дағдыларын, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын және ақпаратты ағылшын тілінде жеткізу қабілеттерін дамытуға көмектеседі.

Қорытынды: интерактивті оқыту әдістері ауыл мектебіндегі ағылшын тілі сабақтарын қызықты, ынталандырушы және тиімді етуге мүмкіндік береді. Ойын технологияларын пайдалану, топтарда жұмыс істеу, ақпараттық технологияларды интеграциялау, аутентикалық материалдарды қолдану және жобалық қызмет оқушыларда тек тілдік дағдыларды ғана емес, сонымен қатар шығармашылық, дербестік және ынтымақтастық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, бұл олардың қазіргі әлемге табысты бейімделуі үшін маңызды. Интерактивті оқыту әдістерін қолдану білім беру сапасын арттыруға және оқушыларда ағылшын тілін үйренуге деген жағымды көзқарасты қалыптастыруға ықпал ететініне сенімдімін.

Арман Куатович ЖАПАРОВ,
Өндіріс ауылындағы жалпы білім
беретін мектептің ағылшын тілі
пәнінің мұғалімі, Ақмола облысы,
Астрахан ауданы, Өндіріс ауылы

INTERACTIVE METHODS OF TEACHING ENGLISH. As an English teacher at a rural school, I know firsthand the unique challenges we face in preparing students for a globalized world. Access to resources and technology can be limited, but our students’ potential is not. That’s why I’m passionate about using interactive teaching methods to make English learning engaging, dynamic, and most importantly, effective. My goal is to not only build a foundation in grammar and vocabulary but to cultivate a genuine love for the language and equip my students to use it confidently.

Interactive Strategies I Use. Gamification: Games are fantastic for boosting engagement and breaking down language barriers. I use a variety of games, from role-playing and crosswords to quizzes, to practice grammar, expand vocabulary, and develop communication skills. For example, our «Travel Adventure» role-play has students acting as tourists, guides, or hotel staff, using English to solve problems and interact realistically.

Collaborative Activities: Group and pair work are crucial for developing collaboration, knowledge sharing, and peer support. I frequently assign tasks such as text discussions, dialogue creation, and presentation preparation. This allows students to practice English in practical scenarios, fostering active listening and mutual understanding. Technology Integration: Interactive whiteboards, online learning platforms, and educational apps are essential tools in modern teaching. I leverage online resources to create engaging presentations, show videos, play audio clips, and conduct interactive quizzes. This makes lessons more visually appealing, lively, and relevant to my students’ digital lives.

Authentic Materials: Using authentic resources like movie clips, songs, magazines, and articles exposes students to the real-world language. I carefully select materials that align with my students’ interests and skill levels, helping them improve listening, reading, and speaking skills. Project-Based Learning: Project work is a powerful way to develop independence, creativity, and research skills. I assign projects like creating presentations about English-speaking countries, writing articles for the school newspaper in English, or organizing themed events. This allows students to put their knowledge into practice and showcase their talents.

Examples From My Classroom: In my 7th grade classes, we regularly use wordwall.net for interactive games and activities. Students love completing matching exercises, filling in blanks, and creating crosswords, reinforcing grammar rules and expanding their vocabulary in a fun way. My 9th grade students are currently working on a «Famous People from English-Speaking Countries» project. They choose someone they admire, research their life, prepare presentations, and present their findings to the class. This helps them develop research skills, public speaking abilities, and the ability to convey information effectively in English.

Conclusion: Interactive teaching methods are key to engaging English learners in rural schools. By integrating games, collaboration, technology, authentic materials, and project-based learning, we can not only improve language skills but also foster creativity, independence, and teamwork. I firmly believe that these strategies enhance the quality of education and instill a lifelong love of learning.

Arman Kuatovich ZHAPAROV,
English Teacher оf KSU «Ondiris
Village General Education School»

Понравился пост? Расскажи об этом своим друзьям!
Загрузка...

Добавить комментарий