Сайран Сайфеденов: Оқу үрдісінде жоғары нәтижелерді қалай шабыттандыруға болады

«2024–2025 оқу жылының аяқталуымен бірге мектептердегі қорытынды емтихандар да сәтті өтті. Алматы қаласында қалыптасқан дәстүрге сай, орта және техникалық-кәсіптік білім беру ұйымдарында жазғы демалыс кезеңі жоғары қарқынмен және мазмұнды форматта ұйымдастырылуда. Әрине, білім беру ұйымдарының қызметінде белгілі бір қиындықтар мен өзекті мәселелер де бар. Осы орайда, Алматы қаласы Білім басқармасының басшысы Сайран Сайфеденов өткен кезеңде жүзеге асырылған іс-шаралардың қорытындылары мен нәтижелері туралы баяндап өтті.

Алматы қаласындағы барлық жалпы орта білім беру ұйымдарында 2025 жылғы 23 мамырда оқу жылы «Білімім – Отаныма» тақырыбындағы бірыңғай сынып сағатымен аяқталды. Оқушыларға жазғы демалыс кезеңінде оқуға ұсынылатын көркем әдебиеттер тізімі мен көруге болатын танымдық фильмдер тізбесі ұсынылды. 2025 жылғы 29 мамыр мен 16 маусым аралығында 9 және 11 сынып оқушылары үшін қорытынды емтихандар өткізу жоспарланған.

2025 жылы Алматы қаласында жалпы саны 349 465 оқушы мектепті аяқтады, оның ішінде 308 933-і – мемлекеттік жалпы білім беру ұйымдарының түлектері. 9-сыныпты 33 мыңнан астам, ал 11-сыныпты 18 мыңға жуық оқушы бітірді.

Оқу үлгерімі жоғары бітірушілер қатары да айтарлықтай: 1764 түлек мектепті үздік бітірсе, 670 оқушыға «Алтын белгі» төсбелгісі табысталды. Айта кету керек, бұл көрсеткіш өткен жылмен салыстырғанда едәуір артқан: 2024 жылы «Алтын белгі» иегерлері саны 423 болған.

Қуантарлық жайт — Алматы қаласы оқушыларының білім жетістіктері ұлттық және халықаралық зерттеулер нәтижелері бойынша еліміздің өзге өңірлерімен салыстырғанда тұрақты түрде жоғары деңгейде қалып отыр. Әсіресе мегаполис оқушылары математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша республика көлемінде жетекші орын алады.

PISA-2022 халықаралық зерттеуінің қорытындысы бойынша Алматы оқушылары математикалық сауаттылық көрсеткіші бойынша Қазақстанда бірінші орынды иеленді. Қала бойынша орташа балл – 453, бұл республикалық орташа көрсеткіштен (425 балл) жоғары және Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының (ЭЫДҰ) орташа деңгейіне (472 балл) жақын нәтижені көрсетеді.

Ғылыми-жаратылыстану сауаттылығы бойынша Алматы қаласының орташа көрсеткіші 458 баллды құрап, еліміз бойынша ең жоғары нәтижеге қол жеткізді (республикалық орташа көрсеткіш – 423 балл, ЭЫДҰ елдері бойынша – 485 балл). Оқу сауаттылығы бағытында да оң нәтижелер байқалды: қала оқушыларының орташа балы 423, бұл республика бойынша орташа деңгейден (386 балл) едәуір жоғары.
PISA-2025 халықаралық зерттеуінің қорытындылары 2026 жылдың желтоқсан айында жарияланатын болады.

Сондай-ақ биыл Алматы қаласында мектеп бітірушілердің 92,1%-ы, яғни 17 522 түлек Ұлттық бірыңғай тестілеуге (ҰБТ) қатысуға ниет білдірді. Тестілеу 2025 жылғы 16 мамыр мен 7 шілде аралығында екі жоғары оқу орнында – әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде және Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінде өтеді. Түлектерге екі мүмкіндіктің бірінде ең жоғары балл жинау арқылы жоғары оқу орнына мемлекеттік білім беру грантына конкурсқа қатысу мүмкіндігі беріледі.

Ұстаздарымызға жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие берудегі қажырлы еңбектері үшін шынайы алғысымызды білдіреміз. Қаламыздың білім саласындағы жетістіктері – осы еңбектің айқын дәлелі.

2024 – 2025 оқу жылының қорытындысы бойынша Алматы қаласының командасы жаратылыстану-математика бағытындағы республикалық пәндік олимпиадада жоғары нәтижеге қол жеткізді: 9 алтын, 12 күміс және 20 қола медаль жеңіп алып, 41 жүлделі орынмен жалпыкомандалық есепте бірінші орынды иеленді.

Қоғамдық-гуманитарлық пәндер бойынша да қала командасы табысты өнер көрсетті – 25 жүлделі орын, оның ішінде 7 алтын, 7 күміс және 11 қола медаль.

Олимпиаданың жалпы қорытындысы бойынша Алматы қаласының командасы ең жоғары нәтиже көрсетіп, Гран-при жүлдесіне ие болды. Біз «2025 жылғы Олимпиаданың үздік командасы» атағын зор мақтанышпен атап өтеміз.

– Алматы қаласы жаратылыстану-математика бағытындағы республикалық пәндік олимпиадада қатарынан 23 жыл бойы бірінші орынды иеленіп келеді. Сонымен қатар қаланың оқушылары мен студенттері білім, өнер, спорт және басқа да салаларда үздік нәтижелер көрсетіп, жүлделі орындарды тұрақты иеленуде. Осыған орай, негізгі сұрақ туындайды: осындай тұрақты және жоғары нәтижелердің басты себептері неде?

– Иә, Республикалық дене шынықтыру олимпиадасында да бірінші орын алдық. Студенттеріміз басқа салаларда үнемі жүлделі орындарға ие болып келеді. Республикалық «Жұлдызай» ұлттық инклюзивті ойынында жалпы командалық есепте тұрақты жеңімпаздарымыз. Қала чемпиондары Ұлттық мектеп лигасында үздік үш команданың қатарында. Бұл жетістіктер айғақ оқытудың жоғары деңгейімен, білікті педагог кадрлардың болуымен және дарынды оқушылармен жүйелі түрде жүргізілетін нәтижелі жұмыстармен тікелей байланысты.

Спорттың 52 түрі бойынша өткізілген Қазақстан Республикасы мектеп оқушыларының жазғы гимназиясы аясында біздің спортшылар жалпыкомандалық есепте екінші орынды иеленді. Нәтижесінде №105 гимназияның оқушысы Сербияда ұйымдастырылған Бүкіләлемдік бокс гимназиядасына қатысу мүмкіндігіне ие болды.

Биыл Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрлігінің ұйымдастыруымен өткен «Еңбек кубогы» турнирінде Алматы қаласының колледж студенттері спорттың 8 түрі бойынша алғаш рет кубок иегерлері атанды.

Біз әскери-патриоттық тәрбиеге және әскери-қолданбалы спорт түрлерін дамытуға ерекше мән береміз. Алматы қаласының өкілдері шаңғы жарысы, нысана көздеу және басқа да спорт түрлері бойынша жоғары нәтиже көрсетіп, «Қалқан-2025» спартакиадасында күміс жүлдеге ие болды. Маусым айында біздің команда Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің ұйымдастыруымен өтетін «Айбын» халықаралық әскери-патриоттық жиынына қатысады.

Алматы қаласында жастарды жаңа жетістіктерге ынталандыратын ауқымды жарыстар, олимпиадалар мен танымдық форумдар тұрақты түрде ұйымдастырылуда. Бұл шаралардың барлығы әрбір жасөспірімнің жеке әлеуетін толық ашуына және жоғары нәтижелерге қол жеткізуіне мүмкіндік беретін бірегей білім беру экожүйесін қалыптастырады.

Аталған маңызды көрсеткіштер – қаладағы білім беру ұйымдарының жүйелі қызметінің, жергілікті әкімдік тарапынан көрсетілетін қолдаудың және дарынды жастарға арналған инфрақұрылымның дамуының айқын нәтижесі. Мегаполисімізде еліміздің жетекші мектептері, лицейлері мен жоғары оқу орындары шоғырланған, сондай-ақ оқушыларды кәсіби бағытта даярлау және олардың қабілеттерін дамытуға арналған орталықтар белсенді жұмыс жүргізуде. Сонымен қатар қалалық білім басқармасына қарасты «Алматы дарыны» – дарынды балалар мен жастарды анықтау және қолдау орталығының да осы үдерісте маңызы зор.

Педагогикалық құрамның жоғары кәсіби деңгейі – сапалы білім берудің маңызды алғышарты болып табылады. Мұғалімдер үнемі біліктілікті арттыру курстарынан өтіп, халықаралық конференциялар аясында тәжірибе алмасып, оқытудың заманауи әрі инновациялық әдістерін білім беру үдерісіне белсенді түрде енгізуде.

Білім беру саласындағы табыстың тағы бір маңызды факторы – ынталы әрі мақсатқа ұмтылған жастар. Алматы қаласының студенттері жастайынан жетістікке жетуге бейімделген және заманауи білім беру технологияларын, академиялық алмасу бағдарламаларын, сондай-ақ халықаралық олимпиадаларға қатысу мүмкіндігін иеленеді. Мұндай жағдайлар олардың тек ұлттық деңгейде ғана емес, халықаралық деңгейде де бәсекеге қабілетті болуына негіз қалайды.

  • Тәжірибе көрсетіп отырғандай, мектептегі білім беру сапасына ықпал ететін негізгі факторлардың бірі – педагогикалық жағдайлар, оның ішінде мұғалімдерді даярлау сапасы ерекше маңызға ие. Осыған орай, мұғалімдерді оқу-тәрбие үдерісіне белсенді тарту және нәтижесінде білім сапасын арттыру бағытында қандай іс-шаралар жүзеге асырылуда?
  • Педагогикалық кадрларға деген сұраныстың артуы ең алдымен жыл сайын күшейіп келе жатқан кадр тұрақсыздығымен түсіндіріледі. Соңғы үш жыл ішінде өзге салаларға ауысқан мұғалімдердің үлесі 10%-ды құрап отыр, олардың 93%-ы мектепті өз еркімен тастаған. Әсіресе орыс тілінде оқытатын мектептерде математика, бастауыш сынып және басқа да пәндер бойынша мамандар тапшылығы байқалуда. Сонымен қатар, педагогикалық құрамда зейнеткерлік жастағы мұғалімдердің саны артып келеді – қазіргі таңда олардың үлесі 11%-ды құрайды.

Сонымен қатар, 2020 жылдан бастап жалпы білім беру ұйымдарында еңбек өтілі бес жылға дейінгі жас мұғалімдердің саны артып, олар педагогикалық кадрлардың жалпы санының 12%-ын құрады. Белгілі болғандай, жаңа кадрлық әлеуетті қалыптастыруда негізгі рөлді жас мамандар атқарады. Осы тұрғыда Алматы қаласының білім беру жүйесінде педагогикалық құрамның айтарлықтай жасарып келе жатқаны — оң үрдіс ретінде бағаланады.

Бүгінде Алматы қаласының білім беру ұйымдарында 27 мыңнан астам мұғалім еңбек етуде. Олардың басым көпшілігі – жоғары білікті мамандар, мұғалімдердің 85%-дан астамы жоғары кәсіби білімге ие. Білім беру саласына сіңірген еңбегі үшін «Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы» құрметті атағына ие болған педагогтерге 1000 айлық есептік көрсеткіш (АЕК) көлемінде бір реттік сыйақы төленеді. 2024 жылғы қазан айында М. Мақатаев атындағы №140 гимназияның директоры, физика пәнінің мұғалімі Тілеубай Сания Өскенбайқызы аталған жоғары мемлекеттік марапатқа ие болды.

Оқушылардың пәнге қызығушылығын оята алатын және білім алуға деген ынтасын арттыра алатын қабілетті жас педагогтерді анықтау мақсатында «Алматы ұстазы» байқауы үшінші жыл қатарынан өткізіліп келеді. Бұл байқау жас мұғалімдер үшін кәсіби даму алаңына айналды. 36 жасқа дейінгі педагогтер арасында ұйымдастырылатын байқаудың танымалдығы жыл сайын артып келеді: 2023 жылы оған 1500 мұғалім қатысса, 2024 жылы қатысушылар саны 2000-нан асты. Биылғы жылы 7 жеңімпаз Эстонияда халықаралық тағылымдамадан өту мүмкіндігіне ие болды. Ал Гран-при иегері – №173 мектеп-лицейінің тарих пәнінің мұғалімі Ернұр Бейсембаевқа қала әкімінің қосымша 5 миллион теңге көлеміндегі гранты табысталды.

2025 жылы өткен «Оқу және математикалық сауаттылық: табысты синергетика» республикалық байқауына қатысқан Алматы қаласының мұғалімдері командалық есеп бойынша екінші орынды, ал жұптық сайыста бірінші орынды иеленді. Сонымен қатар, «Алматы қаласының үздік орта білім беру ұйымы» байқауы жыл сайын дәстүрлі түрде өткізіліп келеді. 2024 жылы бұл мәртебеге №15 гимназия ие болды. Гимназия ұжымына Алматы қаласы әкімінің 68 миллион теңге көлеміндегі гранты табысталды. Аталған қаржы оқу ордасының материалдық-техникалық базасын нығайтуға және оқу үдерісін ғылыми-әдістемелік тұрғыда қамтамасыз етуге бағытталған.

«Үздік педагог–2024» республикалық байқауының қалалық кезеңінің қорытындысы бойынша жеңімпаздар тиісті атаққа ие болды. Нәтижесінде 10 мектеп және колледж мұғалімі арнайы сертификаттармен, тағы 10 мұғалім Алматы қаласы Білім басқармасының Құрмет грамоталарымен марапатталды. Финалдық кезеңде 10 үміткердің 4-еуі жүлделі орындарға ие болды.

Сонымен қатар, Наурызбай ауданындағы №200 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Айгүл Ишангалиева ЮНЕСКО-мен бірлесіп ұйымдастырылған, жүлде қоры 1 миллион АҚШ долларын құрайтын «Әлем мұғалімі – 2023» халықаралық байқауына қатысып, 50 үздік финалист қатарына енді.

Жыл сайын өтетін республикалық «Үздік педагог» байқауының 2023 жылғы қорытындысы бойынша Алматы қаласының 4 педагогі 3 миллион теңге көлеміндегі республикалық гранттың иегері атанды.

Көріп отырғанымыздай, мемлекет пен қала әкімдігі тарапынан педагогтерге жан-жақты қолдау көрсетіліп, олардың кәсіби қызметін жүзеге асыруы үшін барлық қажетті жағдайлар жасалуда. Бүгінгі таңда басты міндеттердің бірі – мұғалімдердің тиімді жұмыс істеуіне қолайлы орта қалыптастыру, сондай-ақ балаларға сапалы білім беру үшін педагог мамандарды даярлау мен қайта даярлау ісіне тұрақты түрде инвестиция салуды жалғастыру. Ендігі негізгі басымдық – оқушыларға терең білім мен саналы тәрбие беру болып табылады.

  • Заманауи білім беру жүйесі педагог кадрлардан жаңа талаптарды қажет етеді. Себебі оқу пәндері мазмұны жағынан күрделеніп, білім беру бағдарламалары тереңдей түсуде, сондай-ақ метапәндік дағдыларды қалыптастыруға ерекше назар аударылуда. Осындай үдерістер аясында педагогтар замана талабына қалай бейімделе алады?
  • Дұрыс айтасыз, әлем күн сайын өзгеруде және осы өзгерістермен қатар Алматы қаласының білім беру жүйесі де қарқынды жаңарып келеді. Қазіргі таңда ерекше білім беру жағдайларын қажет ететін оқушылар саны артып отыр. Олардың қатарына дарынды және жоғары ынталы балалар, мүмкіндігі шектеулі оқушылар, оқу жетістіктері төмен білім алушылар, сондай-ақ әлеуметтік жағынан аз қамтылған отбасылардан шыққан балалар жатады. Аталған санаттағы оқушылар мұғалімдердің ерекше назарын, қолдауын және жүйелі педагогикалық қадағалауын қажет етеді. Осыған орай, білім беру үдерісінде оқыту траекториясын жекешелендіру (дараландыру) қажеттілігі арта түсуде.

Мұндай жағдайда жалпы білім беру ұйымдарын логопед, дефектолог, әлеуметтік педагог, психолог, репетитор сияқты мамандармен қамтамасыз ету ерекше маңызға ие. Алайда қазіргі таңда мектептердің педагогикалық ұжымдарында аталған мамандардың саны жеткіліксіз. Мәселен, сырттай толық емес жұмыс жүктемесін есепке алғанда, бір тәлімгерге оқыту мақсатына жетуге мұқтаж 1000-нан астам оқушыдан келеді. Дефектологтар бойынша да жағдай ұқсас – Алматы қаласында орта есеппен бір дефектолог 2000-нан астам оқушымен жұмыс істеуге мәжбүр. Бұл көрсеткіштер білім беру сапасын дараландыру мен оқушылардың қажеттіліктерін ескеруді қамтамасыз ету тұрғысынан күрделі мәселе болып табылады.

Толық емес жұмыс күнімен қызмет атқаратын мамандарды тарту кадр тапшылығын белгілі бір деңгейде өтеуге мүмкіндік береді. Алайда, бір уақытта бірнеше білім беру ұйымында жұмыс істейтін мамандардың мүмкіндіктері штаттық қызметкерлермен салыстырғанда шектеулі болады. Олар көбінесе физикалық және уақыттық жүктемемен бетпе-бет келеді. Сырттай толық емес жұмыс режимінде ең көп жұмыс істейтін мамандар қатарына логопедтер, арнайы білім беру педагогтері және қосымша білім беру мұғалімдері жатады.

Мүмкіндігі шектеулі және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істейтін педагог кадрлармен қамтамасыз ету мәселесі шұғыл әрі жүйелі шешімді талап етеді. Ресми білім беру статистикасына сәйкес, мұндай оқушылар саны жылдан жылға артып келеді. Алайда, осы санаттағы балалармен жұмыс істегені үшін қосымша төлем алатын мұғалімдердің және арнайы сыныптарда сабақ беретін педагогтердің үлесі соңғы төрт жыл ішінде айтарлықтай өзгеріссіз қалып отыр. Бұл жағдай білім беру жүйесінде инклюзияны дамыту және кадрлық әлеуетті күшейту қажеттігін көрсетеді.

«Өрлеу» ұлттық педагогикалық шеберлік орталығының шақыруымен «Жас мұғалімдер қауымдастығы» бірлесе отырып бірқатар семинарлар, дөңгелек үстелдер мен кәсіби іс-шаралар өткізді. Бұл іс-шаралар жас педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыруға және тәжірибе алмасуға ықпал етті.

Мұғалімдердің біліктілігін арттыру жүйелі түрде жоспарланады: жыл сайын 1 қарашаға дейін Алматы қаласы Білім басқармасы педагогтерді курстарға бөлу арқылы келесі жылға арналған біліктілікті арттыру жоспарын қалыптастырады. 2022–2024 жылдар аралығында 23 995 педагог біліктілікті арттыру курстарынан өтті.

Қаланы дамыту бағдарламасын іске асыру жөніндегі жол картасына сәйкес, 2805 мұғалім басқарушылық (менеджмент) бағдарламалар, халықаралық зерттеулерге дайындық, білім беру бағдарламаларын жетілдіру (мысалы, «Мектептегі сабақ: бағдарлар мен жетілдіру стратегиялары»), робототехника, сондай-ақ тәлімгерлік қызметтің ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілері бойынша оқыту курстарын аяқтады. 2025 жылғы 13 мамырдағы жағдай бойынша бұл курстардан қосымша 2805 педагог өтті.

  • Қазіргі таңда тәрбие жұмысы – білім беру жүйесінің өзекті бағыттарының бірі болып отыр. Осы салада қандай нақты іс-шаралар жүзеге асырылып жатыр? Сонымен қатар, мектеп директорларының, әлеуметтік педагогтердің, сондай-ақ мектепке дейінгі ұйымдар мен техникалық және кәсіптік білім беру мекемелеріндегі мамандандырылған педагог кадрлардың тәрбие жұмысын жүргізудегі кәсіби құзыреттілік деңгейін қалай бағалауға болады?
  • Бүгінгі таңда Алматы қаласының білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысы жүйелі және кешенді түрде «Адал азамат» бағдарламасы аясында жүзеге асырылуда. Оқу жылы барысында түрлі бағыттағы тәрбие шаралары өткізіледі, оның ішінде сынып сағаттары, қауіпсіздік сабақтары, сондай-ақ республикалық деңгейдегі «Қамқор», «Шабыт», «Еңбегі адал – жас өрен» және басқа да жобалар бар. Сонымен қатар оқушылардың азаматтық белсенділігін, экологиялық мәдениетін, еңбекке деген құрметін және рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыруға бағытталған іс-шаралар тұрақты түрде ұйымдастырылады.

Тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыруда ведомствоаралық ынтымақтастыққа, алдын алу (профилактикалық) шараларына, волонтерлік қозғалыстар мен патриоттық бастамаларды қолдауға ерекше көңіл бөлінуде. Осы бағытта тәрбие жұмысына жауапты мамандар үшін кәсіби құзыреттілікті арттыру мақсатында семинарлар, тренингтер, дөңгелек үстелдер мен әдістемелік сессиялар тұрақты түрде өткізіліп келеді.

Мектепке дейінгі және техникалық-кәсіптік білім беру ұйымдары директорларының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларының, әлеуметтік педагогтар мен мамандандырылған мамандардың кәсіби құзыреттілігі жалпы алғанда қолданыстағы нормативтік талаптарға сәйкес келеді. Қызметкерлердің басым бөлігі жоғары деңгейдегі жауапкершілік пен кәсіби белсенділікті танытып, үздіксіз даму мен біліктілікті арттыруға дайын екенін көрсетуде. Алайда, әсіресе жасөспірімдермен жұмыс жүргізу және құқық бұзушылықтың алдын алу бағытында жүйелі түрде біліктілікті арттыру қажеттілігі өзектілігін сақтап отыр.

Жалпы, білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысына заманауи көзқарас үнемі жаңаруды, икемділік пен заманауи жағдайда оқушылардың қажеттіліктеріне бағдарлануды талап етеді.

– Жалпы алғанда, білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысына заманауи көзқарас үнемі жаңарып отыруды, педагогикалық үдерісте икемділікті сақтауды және қазіргі заман жағдайында оқушылардың әлеуметтік, жас ерекшеліктеріне сәйкес қажеттіліктеріне бағытталуды талап етеді.

– 2025 жылы Алматы қаласында 1–10 сынып аралығындағы оқушылардың жалпы санының 95,7%-ын қамти отырып, 280 мыңнан астам бала жазғы сауықтыру шараларымен қамтамасыз етілді. Жазғы мектеп жанындағы лагерьлер қаланың барлық білім беру мекемелерінің базасында ұйымдастырылды. Оның ішінде 55 000 оқушы үш мезгіл тамақпен қамтамасыз етілген лагерьлерге, ал ата-аналардың өтініші негізінде 219 000 бала тамақсыз лагерьлерге қатыстырылды.

Әрбір білім беру ұйымы жазғы демалыс кезеңіне арналған жеке бағдарламасын әзірледі. Мысалы, мегаполис аумағындағы 6 мектепте киіз үйлер негізінде этникалық лагерьлер ұйымдастырылып, онда оқушылар ұлттық салт-дәстүрлермен тереңірек танысып, сәндік-қолданбалы өнер мен қолөнердің қыр-сырын меңгеру мүмкіндігіне ие болды. Сонымен қатар, 24 мектепте футбол, баскетбол және ұлттық спорт түрлерін қамтитын оқушылар спартакиадасы өткізіледі. Ал 50 мектепте экологиялық мәдениетті қалыптастыруға және табиғатқа ұқыпты көзқарасты дамытуға бағытталған экологиялық лагерьлер жұмысын жүргізуде.

Қалалық жазғы лагерьлер аясында халықтың әлеуметтік осал топтарына жататын, жетім балалар мен ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды қамтуға ерекше көңіл бөлінді. Аталған санаттағы шамамен 3 мың бала жазғы сауықтыру шараларымен қамтамасыз етілді.

Жазғы демалыс кезеңінде тек мектеп жанындағы лагерьлермен шектелмей, қосымша білім беру ұйымдары да өз қызметін үздіксіз жалғастырады. Бұл мекемелер оқу орны аумағынан тыс және арнайы бағдарламалар аясында әртүрлі танымдық, шығармашылық және тәрбиелік іс-шаралар өткізуді жоспарлап отыр.

Жазғы кезеңде қосымша білім беру жүйесі де белсенді қызметін жалғастыруда. Бес қосымша білім беру мекемесінің базасында – «Шабыт» және «Самғау» дамыту мен шығармашылық орталықтарында, №1 Оқушылар үйінде және екі Инновациялық шығармашылық орталықта IT бағытындағы үйірмелер өз жұмысын бастайды. Бұл үйірмелер оқушылардың ғылымға қызығушылығын арттыруға, жобалық іс-әрекетке тартуға және тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарға баулуға бағытталған.

Сонымен қатар, Оқушылар сарайында және өзге де Оқушылар үйлерінде шахмат, вокал, би, күрес және басқа да шығармашылық әрі спорттық бағыттар бойынша үйірмелер мен секциялар ұйымдастырылып, жүйелі түрде өткізіліп келеді.

Қосымша білім беру мүмкіндіктері туралы толық ақпаратты Bilimalmaty.kz порталы арқылы алуға немесе тікелей таңдалған қосымша білім беру ұйымына жүгінуге болады.

Қазіргі таңда Алматы қаласында 11 мыңға жуық оқушы мемлекеттік білім беру тапсырысы аясында 122 жекеменшік білім беру ұйымында тегін білім алуды жалғастыруда.

Сонымен қатар, қалалық 17 колледждің базасында кәсіптік бағдар беру секциялары ұйымдастырылуда. «Болашақ мамандығы бар жаз» жобасы шеңберінде мектеп оқушылары аспаздық, киім дизайны, шаштараз ісі және басқа да мамандықтар бойынша өз қабілеттерін байқап көру мүмкіндігіне ие. Колледждерге қатысуға өтініштер ата-аналар тарапынан мектеп әкімшілігіне тапсырылуы тиіс.

Понравился пост? Расскажи об этом своим друзьям!
Загрузка...

Добавить комментарий