Өзін өзі тану. Дос болайық бәріміз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің
«№ 10 «Наурыз»
бөбекжай-бақшасы» МКҚК
Тәрбиеші: Акилбекова Гульмира Мидибековна

Бiлiм бepy салаcы: Әлеумет.Шығармашылық.Музыка.
Оқу іс-әрекеті : Өзін өзі тану
Taқыpыбы: Дос болайық бәріміз
Мақсаты: «Дос», «Достық» құндылығы туралы түсінік беру.
Міндеттері:
– «Дос», «Достық» құндылығы туралы түсінік беру.
–  Достарға деген мейірімді қарым-қатынасқа үйрету.
–  Достаса білуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: «Өзін-өзі тану» әлемінің картасы, дәптер, түрлі түсті қарындаштар,буклеттер,интерактивті тақта.
Сөздік жұмыс: Жақсы көру жақсы қасиет.
Билингвалды компанент: Дос-друг-friend  / Достық-дружба- friendship
Жаңа технология: ақпараттық технология,денсаулық, қатынас технологиясы.

Ic-әpeкeт
бөлiмдepi

Пeдaгoгтың
ic-әpeкeтi

Бaлaлapдың ic-әpeкeтi

Ынтaлaндыpy.

Ceзiмдi oятy

Шаттық шенбері

Ән «Ақ тілек»

Балалар шеңберге тұрып «Ақ тілек» әнін орындайды

Iздeнicтep.

Ұйымдacтыpу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексті коррекциялаушы

Әңгімелесу

Сара Алпысқызы Назарбаева 12 ақпан туылған күні. Сара Алпысқызы «Бөбек» қайырымдылық қорының негізін қалаушы. «Өзіңді өзің таны» атты балаларға рухани-адамгершілік білім беру және тәрбие беру идеясының авторы болып табылады.Өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілігін дамыту, қоғам туралы және бақытты балалық шақ туралы тұжырымдама дайындаған. Назарбаева С.А. қайырымдылық қызметі үшін «Достық» орденімен, Философияда өзіңді – өзің таны және оқу мәдениетіне қосқан үлесі үшін Шыңғыс Айтматов атындағы І – дәрежелі алтын медалімен, «Юнити» халықаралақ сыйлықтың, СОС Киндердорф Халықаралық қорының алтын медалі, БҰҰ – ЮНИСЕФ халықаралық қорының ескерткіш медалі, Исхан Дограмачи Бүкіләлемдік денсаулық сақтау ұйымының халықаралық сыйлығы, Халықаралық «Алтын жүрек» сыйлықтарымен марапатталған.Мемлекетіміздің бірінші ханымы Сара Назарбаеваның туған күні қарсаңында өмірі мен шығармашылығы жайлы аудан орталығы мектептерінің оқушылары және ұстаздар қауымы аудандық кітапханадан мәліметтер алуда. Кітапханаың оқу залында кітап көрмесі ұсынылып, Интернет залда пресс – релиздер шығарылды және ақпараттық сағаттар мен шолулар өткізілді.

•  Балалар, сендер достық дегенді қалай түсінесің-дер?

•  Досыңды неліктен жақсы көресің?

•  Ал сенің досың кім? Балалардың жауаптары тыңдалып, тәрбиеші қорытындылайды.

 

Әнгімелеу

«Үш жолдас» В.Осеева

Үлкен үзілісте  барлық балалар тамақтанды,ал бір бала шетте тұрып қалды. Ол бала ертеңгі асын жоға-лып алыпты.

   -Сен неге тамақ ішпей тұрсың?-деп сұрады бала-ның бір жақын жолдасы.

-Ертеңгі асымды жоғал-тып алдым…                                           

-Қап, әттеген-ай,түске дейін біраз уақыт бар-деп сол  сұрақты  қойған  дос бала ақ нанын үлкен ғып тістеп  алды.

-Сен тамағыңды қайда жоғалтып алдың?-деп екін-ші жолдасы сұрады.

-Білмеймін.

Асын жоғалтқан бала ақырын  жауап  қайтарып, басқа жаққа бұрылды.

-Сен,мүмкін асыңды қал-таңа салған шығарсың,оны сумкаға салу керек еді,-деп қоймады екінші досы.

   Ал осыны естіп тұрған үшінші досы ештеңе сұ-рамады.Ол өзінің май жа-ғылған нанын бөліп, жар-тысын досына берді.

  

•Қалай ойлайсыңдар , асын жоғалтқан баланың достарының қайсысын шын  нағыз дос деп айта аламыз?

   •Сендер олардың орнында болсаңдар не іс-тер едіңдер?

   Дәйексөз

   Тәрбиеші «Достық асыл қасиет»деген халық дана-лығын сабақтың дәйексөзі ретінде түсіндіреді. 

      -Достық бір-біріне де-ген сүйіспеншіліктен, мейі-рімділіктен, көмек-тесуден    туындайды, сондықтан да достықты адам бойындағы асыл қасиетке теңеген.

 

Тақпақтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар,сендер дос, достық туралы қандай мақал-мәтел білесіңдер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын. «Менің  досым…»

  Тыныштық сәті

  -Балалар,денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып оты-рыңдар. Көздеріңді жұм-саңдар да болады.Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алыңдар. Өздеріңнің ты-ныс алуларыңды бақылап, бақытқа, махаббат пен ты-ныштыққа толы таза, ши-палы ауаның тұла бойла-рыңа  толғанын сезінесің-дер. Ал енді көздеріңді аш-саңдар да болады.

 

Сурет бойынша өлең құрастыру.

«Песенька друзей»

    

 

 

 

  Дәптермен жұмыс

-Балалар, барлығы-мыздың да достарымыз бар.Олар сүйкімді, әдемі, мейірімді, қайырымды.Өз достарың-ды естеріңе түсіріп,суретін салып көріңдер.Содан ке-йін суретке қарап, доста-рың жайлы әңгімелеп бе-ріңдер.

Сергіту сәті

(Ағылшын тілінде)

 

Ғажайып сөздер

Балалар сабақта айтып үйренөнегелі сөздерді қайталап айтады.

   Достар тату, мейірімді болады.

  Достар бір-біріне көмектеседі.

Қорытындылау

   -Бүгін біз достар туралы әңгімелестік.Достарымызға үнемі жақсы, жылы сөздер айту керектігін үйрендік. Достықты тек сөздер арқы-лы ғана емес, жақсы істер арқылы тануға болады.
Достар әрқашан бір-біріне көмектеседі.Достықтарың ұзақ, тұрақты болу үшін бір-бірлеріңе көмектесіп, адал болуларың керек. Сонда ғана достықтарың берік болады.

    Жүректен жүрекке

   Балалар ойыншық жүрек-шені бір-біріне ұсына оты-рып,өз  досының қандай болғанын қалайтынын ай-тып шығады.

   Менің досым батыр болса деймін;

  Менің досым әдемі болса деймін;

  Мен досым өтірік айтпаса екен деймін.

Мұқият тыңдайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауаптары тыңдалады

 

 

 

 

 

Мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауаптары тыңдалады.

 

 

 

 Қайталайды

 

 

 

 

 

 

 

 

Достық

Ортақ мекен жер шары, Төбемізде бір аспан. Барлық ұлттың баласы Достығымыз жарасқан.

Ортақ бізге бір Отан, Ортақ жердің байлығы. Еңбек ортақ, жыр ортақ, Ортақ бізге барлығы.

Туыспыз біз бәріміз.

Бір Отанды сүйеміз.

Бақытты елде туған соң,

Бақытты өмір сүреміз.

 

Інжу

Шекіссек те екеуіміз,

Үйге жылап қайтпаймыз

Сөзімізге бекембіз,                         

Апамызға айтпаймыз.

Естімесе өздері,

Айтып қанша қажетті?

Біліп қойса,

Біздерді                                                                    Ойнатпайды бір жеті.

 

Аруна

Жақсылыққа, бақытқа,

Талпынған әр уақытта,

Бала біткен дос-бауыр,

Болмасын еш тосқауыл

Ақпыз қара сарымыз

Ағайынбыз бәріміз.

Ортақ болсын асқар тау,

Жеміс толы бақша-бау.

 

Нурислам

Таң атады арайлап,

Оянады бар аймақ.

Оянады достарым,

Мен қаламын қарайлап.

 

Нұрасыл

Мен жақсы баламын

Мен өз отбасымды жақсы көремін.

Достарымды сыйлаймын.

Табиғатты қорғаймын

Менің Отаным-Қазақстан

 

Мирас

Достығымыз берік боп,

Бекітейік беріп қол

Қуанышты шеңберге,

Қандай жақсы қол берген.

 

Бақтияр

Балдырған боламыз.

Досты көп табамыз,

Қашан да, қайда да!

Достар бір-біріне

Сенімді боламыз!

 

Индира

Ән салуға барамыз,

Досымызды табамыз

Сәлемет пе! Міне, мен!

Доспын енді сенімен.

 

 

Аружан

Заттың жаңасы жақсы,                              Достың ескісі жақсы.

 

Захро

Адамзатта не тәтті?

Аста тұз тәтті,

Адамда дос тәтті

 

Сурия

Күлме досқа келер басқа

 

Ержігіт

Достық бірлікте,

Бірлік түбі-береке

 

Бақытжан

Достар тату, мейірімді болады,

Достар бір-біріне көмектеседі.

 

Елмұрат

Достық жақсы қасиет

Мен адал, сенімді, мейірімді.

 

Балалар ойын ойнайды.

Тынығып алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақтадағы суреттер арқылы балалар өлең құрастырады.

 

 

 

Дәптермен жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

Бойларын сергітіп алады

 

Қайталап айтады

 

 

Балалардың жауаптары

Kүтiлeтiн нәтижe:            
Бiлyi тиic: «Достық» ұғымы туралы  үйренеді.

Tүciнiгi: Айнала қоршаған ортасына сүйіспеншілікпен қараудытүсінеді.
Kөpceтe бiлyi:  Жақсы қасиеттер көрсете біледі.

 

 

 

Понравился пост? Расскажи об этом своим друзьям!
Загрузка...

Добавить комментарий